Sunhwa gives off model vibes at 'Seoul Fashion Week'


Article: Han Sunhwa 'exuding model force today'

Source: Newsen via Nate

1. [+826, -40] ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

2. [+698, -32] That tryhard look.....

3. [+625, -31] Does anyone know why she keeps trying to look sexy all the time?

4. [+32, -0] She seems to think she's Jun Ji Hyun but she's sorely mistaken...

5. [+30, -1] Ah, she really has no intent to fix that actress disease of hers

6. [+25, -0] Thanks for the laugh ㅋㅋㅋㅋ

7. [+25, -0] Put down that chin, unni........

8. [+25, -1] I'm so embarrassed for her

9. [+18, -0] What is that facial expression ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

10. [+14, -0] Why am I feeling embarrassed for her.. ㅋㅋㅋㅋ

-